Joachim Latocha – STARTUP STORY

Joachim Latocha

Om kurset

Så du med i Løvens Hule, da Joachim blev tilbudt det hidtil højeste bud på 15 mio. kr? I denne Startup Story vil Joachim Latocha fortælle sin historie fra en corporate finansverden til et liv som iværksætter, som opererer i et blodrødt marked, og hvordan hans firma BARONS er lykkedes med at skille sig ud ved at lave deres svar på den HELT perfekte klassiske skjorte. Joachim deler også ud af sine bedste erfaringer om at lave den perfekte salgspitch. Hvilket man jo må sige er noget, som han er mester i.

Om underviseren

Joachim Latocha blev for alvor et kendt ansigt, da han deltog i TV-programmet Løvens Hule på DR og takkede nej tak til et tocifret millionbeløb. Han har et imponerede CV som både private equity analyst i revisionsvirksomheden Deloitte. I dag driver han virksomheden BARONS, som producerer business-skjorter i højeste kvalitet.

Kommentarer

Skriv et svar

Udforsk andre kurser

CHRISTIAN KLITHOLM

PR-kursus. Sådan når du ud til tusindvis af nye kunder

I dette kursus lærer du, hvordan du skal tage kontakt til medierne. Og du bliver også klogere på, hvordan du faktisk opfører dig, når først du ER i medierne. Både så de gider bruge dig igen, men også så du ikke får sagt noget, du fortryder.
Se med og bliv den virksomhed, der kommer i pressen igen og igen!

Skærmbillede 2021-03-12 kl. 17.27.19

Skalering. Få success på nye markeder

Dette kursus handler om, hvordan du kan få succes på nye markeder, og komme ud over landegrænserne til andre nordiske lande.
Du vil lære om hvordan, at forskellige mærkedage og hvordan kultur gør, at du bliver nødt til at tilpasse dig disse markeder, hvis du ønsker at få succes gennem performance marketing.
Når du er færdig med dette kursus, vil du have en bedre forståelse af, hvilke nye markeder som kunne være relevant for lige netop dit produkt og din virksomhed.

KASPER BONDEGAARD

Brug influencer marketing til at øge din omsætning

Kasper Bondegaard er serieiværksætter og startede i 2015 virksomheden Trendday med en startkapital på 20.000 kroner, som senere hen blev til en millionforretning. I dag står han bag virksomheden Make Influence, som er en kommision baseret influencer platform som har været med til at revolutionere det danske influencer marked.

Skærmbillede 2020-10-19 kl. 20.14.16 kopi

DET ULTIMATIVE KURSUS I YOUTUBE ADS

Patrik Lazzarotto er manden bag bureauet LAZZAWEB som er et Google bureau. Virksomheden arbejder målrettet med at hjælpe andre virksomheder med annoncering gennem Googles søgemaskiner, hvor YouTube er verdens anden største søgemaskine. I dette kursus giver Patrik dig råd og vejledning til, hvordan du som virksomhed kan drage nytte af de muligheder der findes, for at nå ud til din virksomheds valgte målgruppe gennem annoncering på Youtube. Over 1,9 milliarder indloggede brugere besøger YouTube hver måned!

Lær om brand awareness og øg dit salg med effektiv annoncering på Youtube

Skærmbillede 2020-10-21 kl. 08.14.26

Emil Kjær – startup story

Emil Bach Kjær er medejer og direktør af den aalborgensiske café-kæde: BACO Bagels & Coffee. Emil har formået i en ung alder, at skabe et koncept som skiller sig ud fra konkurrenterne i sådan en grad, at han på under et års mellemrum har startet fra en lille smule brugt caféudstyr, til at have 2 lækre og populære caféer og allerede en tredje på tegnebrættet.

Skærmbillede 2020-10-18 kl. 20.22.30 kopi

Bliv en sælger udover det sædvanlige

I dette kursus er der hele 30 videoer, sammensat med det formål, at gøre dig til en sælger udover det sædvanlige. Uden evnen til at sælge, kommer du ikke langt i din karriere. Men bare rolig! Saad El Soussi har samlet hans absolut bedste råd, som han har lært efter mere end 10 års erfaring indenfor salg. Kurset henvender sig til dig som er ny indenfor salg, dig som har erfaring som sælger, og til dig som har flere ansatte, og skal til at lære flere folk at blive dygtigere til at sælge.

Skærmbillede 2021-06-14 kl. 10.23.08 kopi

Personlig branding & thought leadership

Vil du have mere synlighed og blive anerkendt for din ekspertviden?

I dette kursus deler Martin Bylund Larsen ud af sine mest håndgribelige råd til, hvordan du får dit budskab ud gennem brug af personlig branding og thought leadership.

Lær mere om hvilket indhold, der skaber værdi for andre og hvordan du kan bruge diverse medier til at blive kendt og anerkendt.

Skærmbillede 2020-09-21 kl. 20.05.17-kopi kopi

Sådan skaber du et personligt brand gennem sociale medier

Sheila Voldby Nielsen er influencer og stifter af virksomheden Eye of Creation, som er en konsulentvirksomhed med speciale i markedsføring, kommunikation, influencer marketing, personlig branding og sociale medier. Sheila har også netop uddannet sig som grafisk designteknolog med speciale i marketing og har derfor stærke kompetencer inden for området.

SOeREN-DENITZEN

Øg arbejdsglæden gennem latter

I dette kursus, vil Søren Dinitzen lære dig, hvordan du får sundere og bedre arbejdsgange i din virksomhed, gennem latter. Ønsker I at få en bedre stemning og gladere medarbejdere med færre sygedage, så se at få lidt mere latter ind på arbejdspladsen. Det er nemlig rigtig sundt for os mennesker at grine. Det booster vores immunforsvar, mindsker stress og gør os bare gladere. Og så gør det jo heller ikke noget, at gladere og sundere medarbejdere kan mærkes på bundlinjen!

wibergiis

Find dit marked gennem Kundeanalyse og Markedsanalyse

I dette kursus vil du få adgang til værktøjer som kan hjælpe dig med at lave en gennemarbejdet og yderst faktuel kundeanalyse, samt markedsanalyse. Kort sagt, efter dette kursus vil du vide MEGET mere om din kernekunde, samt hvilke markeder der passer til lige netop dig og din virksomhed.

Scroll til toppen

Søg blandt vores kurser