Øg arbejdsglæden gennem latter

Om kurset
I dette kursus, vil Søren Dinitzen lære dig, hvordan du får sundere og bedre arbejdsgange i din virksomhed, gennem latter. Ønsker I at få en bedre stemning og gladere medarbejdere med færre sygedage, så se at få lidt mere latter ind på arbejdspladsen. Det er nemlig rigtig sundt for os mennesker at grine. Det booster vores immunforsvar, mindsker stress og gør os bare gladere. Og så gør det jo heller ikke noget, at gladere og sundere medarbejdere kan mærkes på bundlinjen!
Om underviseren
Søren Dinitzen er selvstændig latterspecialist og hjælper til dagligt virksomheder med at øge arbejdsglæden og effektiviteten igennem latter. Latteren er en vigtig del af kulturen, og i sidste ende kan det ses på bundlinjen om man har en velfungerende virksomhedskultur.
Søren har tidligere arbejdet med virksomheder som Krifa, LAZZAWB, Novo Nordisk, Aalborg Kommune og DHL .
Kommentarer
Udforsk andre kurser
Søren Ib Sander – Startup Story
Søren Ib Sander er CEO i den succesfulde takeaway virksomhed, Waiteer, som på få år er blevet en central spiller på det voksende takeaway marked. Søren har mere end 10 års erfaring med salg og ledelse fra virksomheder som Jack & Jones, Marcus og Wagner og vi er derfor stolte af at kunne præsentere ham som underviser på vores platform.

Find dit marked gennem Kundeanalyse og Markedsanalyse
I dette kursus vil du få adgang til værktøjer som kan hjælpe dig med at lave en gennemarbejdet og yderst faktuel kundeanalyse, samt markedsanalyse. Kort sagt, efter dette kursus vil du vide MEGET mere om din kernekunde, samt hvilke markeder der passer til lige netop dig og din virksomhed.


DET ULTIMATIVE KURSUS I YOUTUBE ADS
Patrik Lazzarotto er manden bag bureauet LAZZAWEB som er et Google bureau. Virksomheden arbejder målrettet med at hjælpe andre virksomheder med annoncering gennem Googles søgemaskiner, hvor YouTube er verdens anden største søgemaskine. I dette kursus giver Patrik dig råd og vejledning til, hvordan du som virksomhed kan drage nytte af de muligheder der findes, for at nå ud til din virksomheds valgte målgruppe gennem annoncering på Youtube. Over 1,9 milliarder indloggede brugere besøger YouTube hver måned!
Lær om brand awareness og øg dit salg med effektiv annoncering på Youtube

Michael Qureshi – Startup story
Michael Qureshi er uddannet journalist og har tidligere arbejdet som journalist hos Berlingske Media og Ekstrabladet. I 2016 stiftede han virksomheden MigOgAalborg, som i dag er vokset ud af Aalborg og er blevet til MigOgOdense og MigOgKbh. Michael har en finger på pulsen og er med i en række lokale initiativer, som støtter den lokale vækst.

Joachim Latocha – STARTUP STORY
Joachim Latocha blev for alvor et kendt ansigt, da han deltog i TV-programmet Løvens Hule på DR og takkede nej tak til et tocifret millionbeløb. Han har et imponerede CV som både private equity analyst i revisionsvirksomheden Deloitte. I dag driver han virksomheden BARONS, som producerer business-skjorter i højeste kvalitet.

Sådan laver du et succesfuldt samarbejde mellem en virksomhed og YouTuber
I dette kursus, vil Benjamin Mann-Nakel lære dig hvordan, man laver et succesfuldt samarbejde, mellem virksomhed og YouTuber. Hvis du skal have promoveret din virksomheds produkter eller ydelser på YouTube, så er dette kursus lige noget for dig, da det klæder dig på til at lave et samarbejde med en eller flere YouTube-influencers.

PR-kursus. Sådan når du ud til tusindvis af nye kunder
I dette kursus lærer du, hvordan du skal tage kontakt til medierne. Og du bliver også klogere på, hvordan du faktisk opfører dig, når først du ER i medierne. Både så de gider bruge dig igen, men også så du ikke får sagt noget, du fortryder.
Se med og bliv den virksomhed, der kommer i pressen igen og igen!

Arbejdsglæde kommer ikke med frugtordning
Arbejdsglæde er ikke bare at brænde for det du gør, men også at bevare og styrke den glæde og passion, så du aldrig brænder ud.
Som soloselvstændig eller iværksætter skal du virkelig kunne holde dig selv i gang og til ilden. Det kræver noget af dig i forhold til motivation og at bevare glæden ved det, du laver.

Brug influencer marketing til at øge din omsætning
Kasper Bondegaard er serieiværksætter og startede i 2015 virksomheden Trendday med en startkapital på 20.000 kroner, som senere hen blev til en millionforretning. I dag står han bag virksomheden Make Influence, som er en kommision baseret influencer platform som har været med til at revolutionere det danske influencer marked.

Thomas Andersen – Startup Story
Thomas Gyvelgaard Andersen er co-founder af den succesfulde virksomhed About Vintage, hvis fokus er at skabe og sælge spektakulære ure til både mænd og kvinder. Virksomheden har haft rigtig stor succes på det danske marked, og deres ure kan nu købes i det meste af verden.
